Kategorie produktů
Spočítejte si potřebný počet střešních tašek na Vaši střechu ZDE

Spočítejte si potřebný počet střešních tašek na Vaši střechu ZDE

Spočítejte si potřebný počet střešních tašek na Vaši střechu ZDE
Reklama

> Reklamace

REKLAMACE - J.T.STŘECHA s.r.o.

Reklamace jsou vyřizovány standartně v souladu s legislativou.

Obecné podmínky

Zákazník je povinen prohlédnout zboží ihned při jeho převzetí. Případnou reklamaci způsobenou dopravou je nutné oznámit do 2 pracovních dnů poštou nebo na e-mail. S oznámením reklamace je nutné zaslat minimálně 3 fotografie poškozeného zboží a přepravního obalu. Se zbožím a obalem není povoleno dále manipulovat. Dopravce si má právo prohlédnout balení s poškozeným zbožím. Pokud je obal porušen musí si zákazník nechat dopravcem sepsat a potvrdit doklad. Na pozdější reklamace způsobené dopravou nelze brát zřetel.Dále také nebude brán zřetel na reklamace hlášené po uplynutí stanovené doby (2 pracovní dny) automaticky se zamítají. Zákazník je povinen uvést následující údaje - číslo objednávky nebo faktury, množství zboží kterého se reklamace týká a požadavek plnění (nové zboží, sleva....). V případě uznání reklamace je doba na vyřízení 30 dnů od převzetí zboží dodavatelem, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Poplatky s vyřízením reklamace budou v případě uznání vráceny kupujícímu. Všechny reklamace postupujeme výrobcům zboží. Za všech okolností se ale snažíme vyjít vstříct zákazníkovi.

Záruka

Pokud není uvedeno jinak, je na zboží poskytována záruka 24 měsíců. Někteří výrobci poskytují na své zboží záruku 5, 10, 15, 30, až 33 let. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží a materiálů způsobené obvyklým užíváním. Kratší životnost zboží vzhledem k opotřebení způsobeném obvyklým užíváním nelze považovat za vadu a bude k tomu přihlédnuto při případné reklamaci. Zákazník má právo v průběhu záruční doby na reklamaci v případě jakékoli vady zboží.